Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Els ajuntaments dels municipis que es queden sense servei bancari presencial reclamen solucions
Els batles dels ajuntaments més petits de Mallorca reclamen solucions davant del tancament de les oficines bancàries als seus municipis, fet que deixa sense servei els veïnats. El darrer cas és Deià, on la setmana que ve tancarà la darrera sucursal que hi resta oberta. Les diverses fusions bancàries han provocat que al poble només hi quedi una oficina bancària. N’hi havia una de Bànkia, però ja fa uns anys que va tancar.m A part dels veïnats, els comerços del poble també es veuran afectats pel tancament.
Per intentar fer front comú al problema, l’Ajuntament de Deià ha acollit aquest matí una reunió a la que hi han assistit una desena de batles de diferents municipis afectats pel tancament d’oficines com són Mancor de Vall o Esporles. L’anunci del tancament de l’oficina de Deià ha comportat el sabotatge del caixer automàtic, que des d’aquest cap de setmana està fora de servei.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície