L'Ajuntament ha instat l'empresa a resoldre les deficiències tècniques per obtenir la llicència d'activitats
Façana de l'empresa d'ou líquid ubicada a Porreres. Foto IB3
701La fàbrica d’ou líquid ubicada a Porreres està tancada des de divendres passat. L’Ajuntament en va requerir la clausura immediata assegurant que no té llicència d’activitats i que hi han detectat diverses deficiències tècniques. Segons el consistori, l’empresa disposa d’una declaració responsable, però no és suficient per continuar operant en les instal·lacions ubicades al poble.
Segons ha pogut saber IB3, divendres passat, els representants de l’empresa es van reunir, durant quatre hores, amb responsables de l’Ajuntament i van mostrar la seva voluntat per resoldre les deficiències i poder continuar amb l’activitat i l’elaboració d’ou líquid a les instal·lacions. Segons ha transcendit, l’empresa ha canviat d’assessor legal i això hauria provocat en un canvi d’estratègia, manco bel·ligerant amb l’administració.
Des de l’Ajuntament de Porreres esperen que l’empresa presenti al·legacions contra l’ordre de tancament. El consistori, per tal de garantir la paralització de les activitats, també va ordenar el tall del subministrament elèctric, però l’empresa ha presentat al·legacions contra la resolució i s’ha aturat l’ordre. L’empresa assegura que el tall del subministrament elèctric provocaria mals majors, ja que dins les instal·lacions hi ha neveres en les quals s’emmagatzema producte fresc que necessita mantenir-se refrigerat per no fer-se malbé.
L’Ajuntament de Porreres assegura que l’empresa podria obtenir la llicència d’activitats si soluciona les diverses deficiències, de caràcter tècnic, detectades.
L’empresa que explota les instal·lacions de Porreres està vinculada a Avícola Ballester, que explota la polèmica granja de Llucmajor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles