Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La principal causa del tancament ha estat la forta baixada en la venda de premsa i llibres
Després de 40 anys en funcionament, en unes setmanes desapareixerà la llibreria Vara del Rey, la més antiga de les que hi ha actualment a Eivissa.
La principal causa del tancament ha estat la forta baixada en la venda de premsa i llibres que s’ha viscut els darrers anys. Recordem que el Govern va donar permís a les associacions de pares i mares d’alumnes per gestionar els llibres de text dels centres escolars i això ha provocat grans pèrdues al sector.
Aquesta llibreria en concret, també s’ha vist afectada per la reforma feta en aquest passeig. Ara és un espai només per a vianants i l’ajuntament el va obligar a llevar els expositors que tenia al carrer, que servien com a reclam publicitari.
Un establiment que es va fundar als anys 70 i s’ha convertit en una referència social per als eivissencs, que ara lamenten el seu tancament el pròxim 10 de febrer.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061