Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
L'Ajuntament de Sant Antoni apunta a un vessament d'aigües residuals com a principal hipòtesi
202
Prohibit banyar-se a Cala Gració per presència del bacteri E-Coli. L’Ajuntament portmanyí ha decidit instal·lar-hi la bandera vermella per prohibir que els banyistes entrin a la mar.
El Departament de Medi Ambient n’investiga les causes, però la primera hipòtesi del consistori és que podria provenir del vessament d’aigües residuals d’algun habitatge o establiment de la zona.
En 48 hores es donaran a conèixer els resultats de les mostres per comprovar si encara hi ha presència del bacteri.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals