El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Entre les 17.30 i les 18.30 la Policia Local de Palma no hi ha deixat entrar ningú
L’Ajuntament de Palma ha tancat avui horabaixa, devers les 17.30h i durant una hora, els accessos a la platja de Cala Major, després de superar el 90% de la cabuda permesa. Segons l’Ajuntament de Palma, a Cala Major la cabuda màxima és de 1.250 persones. En haver estat superat aquest percentatge, la Policia Local ha tancat l’entrada a la platja.
Molts de joves que han arribat passades les 5.30 de l’horabaixa han hagut d’esperar que la tornassin a obrir per accedir-hi. “La Policia Local ens diu que ara està tancada i no saben quan la tornaran a obrir”, es mostrava frustrat un jove que duia un parell de llaunes de cervesa amb la mà. “Hem vengut aquí perquè fa bon temps, ja fa calor, i és una platja que és a prop de ca nostra, i hi volíem pasar l’horabaixa”, deia un altre mentre es passava una pilota d’una mà a l’altra.
L’actitud dels que eren a dins era ben diferent, i els bars a peu de platja han començat a fer calaix. “Avui és el primer dia que el negoci comenca a funcionar. I no només hi ha gent d’aquí, sinó que també n’hi ha que són nòrdics i britànics“, explicava el cambrer d’un d’aquests bars.
Tot i que les 9 del vespre és l’hora de tancament de les platges del municipi de Palma, quan eren les 8.30 encara eren moltes les persones sobre l’arena. N’hi havia que bevien alguna cosa, altres xerraven, feien esport o escoltaven música.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran