La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'entitat Salvem sa Badia denuncia un altre vessament, en aquest cas de salmorra, a la zona de la dessalinitzadora de Cala Gració
A Eivissa, l’Ajuntament de Sant Antoni ha tancat al bany un tram de la platja de s’Arenal pel vessament d’aigües residuals.
L’entitat Salvem sa Badia va alertar ahir de la contaminació a la zona de la bassa des Regueró, on havien mort més d’un centenar de peixos. Segons l’entitat, el consistori no hi ha fet hissar la bandera vermella fins avui. Tot i els cartells, alguns banyistes no han percebut cap risc. D’altra banda, Salvem sa Badia ha denunciat un altre vessament, en aquest cas de salmorra, detectat avui prop de la dessalinitzadora de Sant Antoni, Cala Gració.
Des d’abril, l’entitat comptabilitza sis episodis de contaminació, amb dos tancaments, inclòs el d’aquesta jornada. Ecologistes en Acció ha adjudicat a la badia de Portmany una bandera negra pels episodis recurrents de vessaments d’aigües residuals.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia