Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La Unitat de Reanimació ha estat tancada per goteres
Imatge d'arxiu.
84La Unitat de Reanimació Post Anestèsia de l’Hospital Can Misses, més coneguda com a Sala del Despertar, ha hagut de set clausurada unes hores aquest dijous al matí. El motiu ha estat un maniguet que s’ha desprès d’una de les màquines d’esterilització de l’Hospital i ha provocat una fuita d’aigua durant la nit.
Aquest incident ha causat una filtració al pis inferior, on es troba la Unitat, i sis operacions han hagut de ser reprogramades per divendres i la setmana que ve degut al retard en l’inici de l’activitat quirúrgica.
La resta de l’activitat assistencial no s’ha vist afectada, ja que els pacients de la Unitat de Reanimació han estat reubicats a la sala per a pacients ambulatoris.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703