L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de la plaça de Santa Eulàlia de Palma estarà tancada del 28 d’agost a l’1 de setembre per obres de millora, segons ha informat el Consistori.
En el cas del departament tributari, on es poden abonar de manera presencial taxes com l’IBI, l’ICIO, l’estacionament i les plusvàlues, entre d’altres, el servei es traslladarà a partir del 4 de setembre al carrer Joan Maragall 2, enfront del parc Pocoyó, quan el servei es reprendrà amb normalitat.
A partir d’aquesta data, i fins a nou avís, aquests tributs municipals només podran ser liquidats amb targeta bancària. Per a qualsevol consulta, es poden utilitzar els correus electrònics i telèfons corporatius de l’Ajuntament.
Els ciutadans que hagin de fer algun tràmit amb el Consistori tenen a la seva disposició la resta d’oficines municipals.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa