La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
L'import de les sancions imposades per infraccions en matèria de residus també s'ha multiplicat per 60
L'amiant pot tenir efectes perjudicials per al medi ambient i les persones.
178Clausurades cinc instal•lacions a les Balears per gestionar residus sense tenir l’autorització administrativa de Medi Ambient, en els darrers quatre anys. És a dir, operaven de manera il·legal. Un període en què, atenció, també s’ha multiplicat per 60 el valor de les sancions imposades a les Illes per infraccions en matèria de residus, inclosos els perillosos que són aquells que poden tenir efectes perjudicials per al medi ambient o les persones.
La xifra s’ha disparat en tan sols quatre anys. Si el 2015 l’import total de les multes instruïdes per Medi Ambient va ser de només 9.800 euros, l’any passat aquesta quantitat es va incrementar considerablement: ni més ni manco que fins als 600 mil euros. La suma correspon a un total de 105 expedients sancionadors. La majoria es varen incoar per abocament il·legal de residus, cremes o gestió incorrecta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres