Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'import de les sancions imposades per infraccions en matèria de residus també s'ha multiplicat per 60
L'amiant pot tenir efectes perjudicials per al medi ambient i les persones.
85Clausurades cinc instal•lacions a les Balears per gestionar residus sense tenir l’autorització administrativa de Medi Ambient, en els darrers quatre anys. És a dir, operaven de manera il·legal. Un període en què, atenció, també s’ha multiplicat per 60 el valor de les sancions imposades a les Illes per infraccions en matèria de residus, inclosos els perillosos que són aquells que poden tenir efectes perjudicials per al medi ambient o les persones.
La xifra s’ha disparat en tan sols quatre anys. Si el 2015 l’import total de les multes instruïdes per Medi Ambient va ser de només 9.800 euros, l’any passat aquesta quantitat es va incrementar considerablement: ni més ni manco que fins als 600 mil euros. La suma correspon a un total de 105 expedients sancionadors. La majoria es varen incoar per abocament il·legal de residus, cremes o gestió incorrecta.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca