Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Les solucions que han intentat fins ara de posar arena i sílice no han funcionat
65
L’Ajuntament de Búger ha hagut de precintar un parc infantil perquè les atraccions enrampen els infants. El problema és la gespa artificial que hi varen col·locar fa un mes que acumula electricitat estàtica i provoca petites descàrregues.
Les solucions que han intentat fins ara de posar arena i sílice no han funcionat. El consistori ha decidit tancar-lo fins que s’arregli el problema. Ara provaran de posar-hi bolletes de cautxú com les que es col·loquen als camps de futbol.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments