Diumenge tranquil a Menorca. Poca afluència de gent als supermercats i molts pocs cotxes a les carreteres. La majoria dels ciutadans cumpleix la consigna de quedar a casa i no sortir a passejar. Tampoc es pot anar a llocs solitaris com els espais naturals. Per aquest motiu la Conselleria de Medi Ambient ha tancat tots els accessos de l’Albufera des Grau i també el centre d’intepretació del parc natural. Ningú no hi pot anar, tampoc amb la seva mascota.
L’Ajuntament de Ciutadella ha tancat també els accessos a les platges verges del municipi, com Macarella, Son Saura o La Vall. L’objectiu cumplir les ordres sanitàries per evitar al màxim la propagació del coronavirus.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros