Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Ones de fins a 12 metres a Menorca i ratxes que han superat els 90 quilòmetres per hora a Capdepera
Imatge d'arxiu
138Per mor del mal temps a la mar, romanen tancats els ports de Maó i de Ciutadella. Per la situació marítima complicada, Baleària ha cancel·lat les seves connexions amb el port de Ciutadella. Concretament, aquest diumenge s’ha cancel·lat el vaixell Ramon Llull entre Alcúdia i Ciutadella, a les 18 hores, i el Ciutadella-Alcúdia, a les 20 hores. A més, per a aquest dilluns, Baleària ha cancel·lat la ruta del Jaume III entre Ciutadella, Alcúdia i Barcelona, a partir de les 08.00 h; així com les del Ramon Llull entre Alcúdia i Ciutadella, a partir de les 08.30 h i la Ciutadella-Alcúdia, a partir de les 19.00 h.
Hi ha hagut ones de fins a 12 metres a Menorca i ratxes que han superat els 90 quilòmetres per hora a Capdepera. Està dintre de les previsions. L’Agència Estatal de Meteorologia manté actiu, aquest diumenge, l’avís taronja a Menorca, al nord, nord-est i al Llevant de Mallorca per fenòmens costaners, a causa del vent del nord de 60 a 70 km/h (força 8) i onades de 4 a 5 metres, amb onada màxima de 8 a 10 metres; groc a les Pitiüses, també per mala mar.
A més, també hi ha avís groc a les mateixes zones per vent, amb ràfegues màximes de 80 km/h a les àrees que seran colpejades pel vent del nord (Menorca i el nord i nord-est de Mallorca), i de fins a 70 km/h per les afectades pel vent de component nord-est, que són la Serra de Tramuntana i el Llevant.
En el cas d’Eivissa i Formentera, l’avís activat és groc per fenòmens costaners, amb vent del nord-est de 50 a 60 km/h (força 7) i onades de 3 a 4 metres.
⚠️ PRECAUCIÓ!
🟡 IG0 per forts vents a Mallorca i Menorca i per fenòmens costaners a Eivissa i Formentera.
🟠 IG1 per fenòmens costaners a Mallorca i Menorca. pic.twitter.com/i37MIohHzg— Emergències 112 Illes Balears (@Emergencies_112) January 11, 2025
Els Bombers de Mallorca i de Menorca no han informat d’incidències greus.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat