Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Les autoritats del Penyal ja han aconseguit treure pràcticament tot el combustible que transporta el vaixell
La Junta d’Andalusia ha prohibit el bany a la Platja de Poniente de La Línea de la Concepción pel vessament de combustible de l’OS 35, el vaixell de càrrega que, des de dilluns, continua varat a l’est de Gibraltar.
Els tècnics de Salut han detectat a la vorera de la mar residus oliosos com carburants, olis lubricants i substàncies químiques. Conclouen que existeix un risc per a la salut dels banyistes.
En aquest sentit, han acordonat 150 metres de la zona afectada i personal de l’Ajuntament ha començat a netejar la vorera de la platja. Mentrestant, les autoritats del Penyal ja han aconseguit treure pràcticament tot el combustible que transporta el vaixell.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits