L'empresa concessionària demana poder diversificar l'oferta per ser rendible
Darrers dies per comprar el diari als quiosquets de Palma. Reobriren l’any passat venent també begudes, gelats, llepolies i snacks. Però el propietari de l’empresa concessionària tancarà dimarts si no pot diversificar més l’oferta, perquè assegura que el model de negoci actual no els fa rendibles.
La intenció del propietari és oferir més serveis com la recollida de paquets per augmentar els beneficis i romandre obert. Les venedores asseguren que els clients queden sobtats quan saben la notícia.
El tancament afecta els quiosquets de la plaça del Progrés, la d’Espanya, de l’Olivar, de Joan Carles Primer i la plaça del Mercat.
L’Ajuntament de Palma diu que, per ara, el concessionari encara no li ha comunicat la decisió.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia