L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Cap persona n'ha resultat ferida ja que en el moment del sinistre no hi havia ningú a l'interior
L’Ajuntament d’Escorca ha anul.lat les reserves per aquest cap de setmana al refugi de sa Calobra pel risc de despreniments. Després de les darreres pluges, ha caigut una roca damunt la teulada d’una casa. Cap persona n’ha resultat ferida ja que en el moment del sinistre no hi havia ningú a l’interior. Quan va caure la pedra hi havia uns operaris fent feina en una casa en obres que es troba just a devora que afirmen que es varen assustar molt.
Abans d’impactar amb la casa, la pedra va passar per damunt de la carretera amb la sort que no hi passava cap cotxe ni autocar.
El refugi ara clausurat es troba al costat de la casa sinistrada i s’ha tancat per seguretat. No és la primera vegada que passa una cosa similar i, de fet, l’Ajuntament d’Escorca reclama al Govern i al Consell que estudiï si s’han d’adoptar mesures de seguretat com ara posar xarxes a la muntanya per evitar nous desprendiments.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve