La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Un informe tècnic del Bisbat n'ha recomanat el tancament, que s'ha executat amb conformitat amb l'Ajuntament
Una inspecció feta el passat mes de desembre a causa de filtracions d’aigua a l’edifici parroquial de Binissalem, ha acabat amb un informe dels tècnics del Bisbat de Mallorca en el qual es recomana cessar qualsevol activitat a les instal·lacions per perill d’esfondrament.
Vista des de l’exterior, la teulada del l’edifici parroquial de Binissalem no sembla que estigui a punt d’esfondrar-se. Molt diferent, però, és la imatge de l’interior, on les biguetes estan totes cruiades i han estat apuntalades perquè presenten un perill real de col·lapsar.
El tancament de l’edifici afecta al teatre centre, on la companyia Xamo Xamo hi estava preparant l’estrena d’una obra d’aquí a dues setmanes. També se’n veuen perjudicats el grup d’Esplai Binitrui i l’Agrupament escolta. També el rector ha de deixar la rectoria i anar a viure a la de Consell.
La reparació de la teulada tendrà un cost de més de 500 mil euros, que pagarà el Bisbat. La intenció és que les obres estiguin enllestides pel setembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²