Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El tancament total per obres s'iniciarà aquest dilluns capvespre i està previst que duri un mes
Crulls i despreniments, és l’estat que presenta la coberta del túnel de Son Vic. Les filtracions del terreny, el diòxid de carboni que emeten els cotxes i la salinitat de l’ambient hi han provocat aquests desperfectes. Per evitar que vagin a més, el Consell de Mallorca comença avui les obres de reforma del túnel.
A partir d’avui capvespre, després de la sortida de les escoles, el túnel quedarà completament tallat al trànsit en els dos sentits. El tancament total durarà un mes, durant el qual els operaris faran feina 24 hores de manera ininterrompuda. D’aquesta manera, s’ha aconseguit escurçar el termini previst inicialment de tres mesos a només un mes.
Durant aquest temps, el trànsit es desviarà. Els conductors que vagin cap a Palma o cap a Andratx hauran d’agafar la sortida de l’autopista cap a Peguera. I passaran per un tram del Bulevard. Els conductors preveuen que hi pot haver un caos circulatori. Per part seva, alguns comercians veuen la mesura amb bons ulls, ja que pels seus locals passaran més clients potencials.
El Consistori calvianer defensa que s’han cercat alternatives perquè no coincideixin durant tot el tram els cotxes que van en direcció Palma amb els que van cap a Andratx.
A partir del 7 d’abril, es reobrirà un carril del túnel durant tres mesos, l’altre continuarà desviat. A l’estiu s’interrompran les obres i es reprendran passada la temporada alta fins principi de l’any que ve. Les feines tenen un pressupost de 6 milions d’euros, i coincideixen amb les obres per fer la rotonda de Camp de Mar.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada