Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El pàrquing de la plaça Major, amb 677 places, pertany des d'avui a Societat Municipal d'Aparcaments
Els 14 comerços en règim de concessió que encara quedaven oberts havien demanat una pròrroga, però Cort l’ha denegat i avui han hagut d’entregar les claus.
Els supermercat podrà continuar obert, com la vintena de comerços en règim de propietat, que reclamen que se solucioni un deute de 300.000 euros.
L’ajuntament ha anunciat un procés participatiu per definir el futur d’aquestes galeries abans que acabi l’any.
El pàrquing de la plaça Major, amb 677 places, pertany des d’avui a Societat Municipal d’Aparcaments, que assumeix la subrogació dels 10 treballadors i preveu millores per modernitzar-lo.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores