Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El trencament d'un dels conductes de la depuradora del Coll d'en Rabassa ha provocat l'abocament
El trencament d’una canonada de la depuradora de Coll d’en Rabassa (EDAR 2) ha obligat a tancar parcialment la platja de Ciutat Jardí.
Els fets han tingut lloc a les 17.00 d’aquest dimarts, quan s’ha romput un dels conductes d’aigües residuals de la depuradora, el que ha provocat un abocament al Torrent Gros.
El vessament ha estat controlat i ara fan feina per reparar la canonada. En espera del resultat de les analítiques de l’aigua de la mar, aquest dimecres hi seguirà onejant la bandera vermella per evitar-hi el bany.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE