Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'Ajuntament d'Eivissa ha començat les obres de reparació de despreniments i filtracions del sostre
Des d’avui i durant les pròximes dues setmanes no es podrà aparcar l’aparcament del Mercat Nou de Vila. L’Ajuntament l’ha tancat de manera temporal per reparar uns despreniments del sostre sobretot a la part de l’entrada on les obres són més complexes a causa del pas d’unes canonades que s’han reubicat.
A més s’aprofitarà per solucionar les filtracions d’aigua que es produeixen en diversos punts del sostre. Segons ha dit l’Ajuntament les obres duraran com a màxim dues setmanes. Els comerciants aplaudeixen que per fi s’arreglin aquests desperfectes, però creuen que s’hauria d’haver fet molt abans.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals