L’OAR, un dels edificis més emblemàtics de Ciutadella, ha quedat completament tancat per motius de seguretat. L’Ajuntament, propietari majoritari de l’immoble, i els altres dos copropietaris —el Bar OAR i el grup COPE— s’han reunit aquest dijous al matí després de confirmar-se’n greus problemes estructurals, que s’haurien agreujat a causa de les pluges intenses dels darrers mesos i que obliguen a actuar-hi manera urgent.
Els danys més importants es concentren a la segona planta, on es troben els estudis i les oficines de la ràdio COPE. Les filtracions d’aigua de la coberta han afectat diverses bigues, fet que ha obligat a clausurar tot l’edifici. S’ha d’impermeabilitzar la coberta i després reforçar l’estructura del segon pis. Unes obres que, segons els tècnics, s’allargaran entre dues i tres setmanes.
Aquesta situació també afecta directament el Bar OAR, que s’ha vist obligat a tancar. A l’interior de l’edifici també té la seu la Penya Barcelonista de Ciutadella que, amb prop de 1.000 socis, s’ha quedat sense espai de trobada.
Més enllà de l’obra d’urgència, s’ha encarregat un projecte de rehabilitació integral de l’edifici.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui