Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els afectats calculen que els clients que no han rebut els mobles poden ser unes 80 persones i que la quantitat pagada a l'empresa pot estar al voltant dels 80.000 euros
Han tancat les botigues de mobles 3B’s a Palma. Els responsables del negoci varen desaparèixer sense avís previ. Ara, a banda de denunciar-ho a la Policia Nacional i davant l’Oficina de Consum, els afectats també s’han organitzat per fer pressió.
La botiga va abaixar les barreres a principis de setembre, primer per vacances, després, segons afirmen, per motius personals, però els clients encara no han rebut els seus mobles, ni tampoc han recuperat els doblers.
L’empresa té tres botigues a Palma, i totes tres varen tancar d’un dia per l’altre. Els afectats denuncien que es varen acceptar vendes fins a darrer moment, quan ja sabien que la situació no tenia marxa enrere. La sensació d’impotència és generalitzada. Els clients s’han unit a un grup que s’ha format a partir d’un cartell penjat devora la botiga i que creix per moments. Han calculat una mitjana de 1.000 euros per persona, amb uns 80 afectats en un grup que no deixa de créixer, i per això, ells calculen que la quantitat pot estar al voltant dels 80.000 euros.
Els responsables de l’empresa no agafen el telèfon, només han respost un correu electrònic en què demanen paciència. Una paciència que s’ha esgotat. Dissabte, davant la botiga del carrer d’Aragó, s’hi concentraran per reclamar una solució.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia