Els insectes haurien aparegut per la descomposició d'una rata morta en el subsòl
L’àrea quirúrgica de l’Hospital de Formentera va estar tancada durant 24 hores per la presència de mosques el dilluns 2 d’octubre, segons ha confirmat a IB3 Notícies l’IB-Salut. Tres intervencions van haver de ser suspeses.
Després del darrer tractament antirraticida que es practica mensualment a tota la planta, una rata morta va quedar al subsòl. Les mosques haurien aparegut per la descomposició de l’animal.
L’IB-Salut assegura que una de les intervencions suspeses ja es va realitzar el dimecres següent i les altres dues ja s’han reprogramat. L’impacte, asseguren, ha estat mínim.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys