Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Els nous macrocinemes han canviat el panorama a les Balears
El cartell posa que s’hi fan reformes, però IB3 Notícies ja ha confirmat que els Multicines Porto Pi tanquen per sempre. En uns dies es farà un comunicat oficial per part dels socis, que reconeixen que el motiu és el seu baix rendiment. Després de 22 anys de vida, es tanquen les portes d’un cinema en el qual ja no hi ha pel·lícules col·locades a la cartellera.
Altres cinemes ja han lamentat el tancament. Des de Cineciutat creuen que tot i els temps difícils s’han d’utilitzar noves estratègies per apropar-se als espectadors.
Els nous macrocinemes han canviat el panorama a les Balears. Hi ha espectadors que prefereixen més oferta i comoditat i d’altres una oferta més alternativa i menys comercial.
Segons una enquesta del Govern de les Balears, els illencs anam 4 vegades a l’any al cinema.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades