CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els nous macrocinemes han canviat el panorama a les Balears
El cartell posa que s’hi fan reformes, però IB3 Notícies ja ha confirmat que els Multicines Porto Pi tanquen per sempre. En uns dies es farà un comunicat oficial per part dels socis, que reconeixen que el motiu és el seu baix rendiment. Després de 22 anys de vida, es tanquen les portes d’un cinema en el qual ja no hi ha pel·lícules col·locades a la cartellera.
Altres cinemes ja han lamentat el tancament. Des de Cineciutat creuen que tot i els temps difícils s’han d’utilitzar noves estratègies per apropar-se als espectadors.
Els nous macrocinemes han canviat el panorama a les Balears. Hi ha espectadors que prefereixen més oferta i comoditat i d’altres una oferta més alternativa i menys comercial.
Segons una enquesta del Govern de les Balears, els illencs anam 4 vegades a l’any al cinema.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició