La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Durant tot el dia tots els vols de sortida han patit retards i també ho han fet els vols d’arribada
/AFP
161Durant més o menys una hora, i fins a les 13 hores, sense avís previ, l’espai aeri d’Eivissa ha estat totalment tancat a causa d’unes maniobres militars. De fet, durant tot el dia tots els vols de sortida han patit retards i també ho han fet els vols d’arribada. Aena no ha volgut confirmar a IB3 Notícies quant de temps ha estat tancat exactament l’espai aeri.
Més de 600 militars participaran fins aquest divendres en un exercici per perfeccionar la coordinació entre l’Armada i els exèrcits de Terra i Aire a Eivissa. Simularan un atac aeri a l’illa pitiusa i per això també comptaran amb una fragata i sis avions de combat Eurofighter.
A terra s’utilitzaran dos punts: Sa Coma i uns terrenys de Platges de Comte. Hi participaran també la fragata Almirante Juan de Borbón i sis avions Eurofighter. Es simularà un atac aeri i els militars hauran de protegir punts estratègics com el port i l’aeroport. Els actes culminaran divendres amb una desfilada al passeig de Vara de Rey i el port.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²