Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

S'han reprogramat les operacions no urgents i s'hi redueix l'activitat les pròximes tres setmanes
Foto: CAIB
119Una filtració d’aigua causada per les pluges de les darreres setmanes ha fet tancar tres quiròfans de l’Hospital Comarcal d’Inca i ha obligat a reduir l’activitat quirúrgica durant les pròximes tres setmanes. La filtració d’aigua es va iniciar a les casetes de les instal·lacions de climatització ubicades a la coberta de l’edifici.
L’hospital mantindrà obertes dues sales d’operacions que no s’han vist afectades per les filtracions i allà s’han reprogramat les operacions urgents i prioritàries. En aquest grup d’operacions hi ha també les intervencions oncològiques.
Les operacions considerades no urgents que hi havia programades per aquesta setmana han estat reprogramades o posposades.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"