El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Altres dos establiments que havien d'obrir en aquesta zona en els pròxims dies, finalment no ho faran
A Palmanova, dos hotels han decidit tancar portes. No han pogut suportar el cop contra l’arribada de turistes britànics. La imatge d’un d’aquests hotel de Palmanova, a punt d’entrar al mes d’agost, amb poquíssims turistes gaudint de la piscina i les zones comunes, mostra la greu situació que es viu en aquesta zona. Havia obert feia dues setmanes. El tancament ha estat inevitable, ens expliquen. El principal turoperador amb què treballen, Jet2, ha cancel·lat les vendes i no els ha quedat altre remei. Serà dia 2 quan tanquin portes. El mateix dia que també tancarà aquest un hotel proper, el Fergus Bermudas. A l’agost quedaran 29 hotels oberts de 88 que hi ha a Palmanova i Magaluf, depenent en bona part del turisme britànic, però no es descarten més tancaments. A més, altres dos establiments que tenien previst obrir a la zona en els pròxims dies, finalment no ho faran.
Una situació crítica que també viuen altres negocis. Aquest supermercat de Magaluf es manté obert perquè ha retirat l’alcohol de les prestatgeries. Però és dels pocs que té obert a la zona, vista la situació. I també molt de desànim al sector de la restauració. Les terrasses estan pràcticament buides; no saben com podran aguantar la temporada. Els empresaris comenten que abans de l’anunci de la quarantena hi havia bon moviment de vendes. Però aquests darrers esdeveniments han suposat un cop tan dur que molts negocis no podran aguantar.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran