Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
La doctora Chugo, l'única al·lergòloga de la Sanitat Pública a les Balears, ofereix una sèrie de consells
Les mesures que s’han hagut de prendre per mor del coronavirus han afectat de valent un col·lectiu que, ja de per si, ho passa malament per aquestes dates: els milers d’afectats per al·lèrgies. Tant la pols que es genera dins casa nostra, com el pol·len quan sortim a passejar l’horabaixa ha fet que, enguany, segons els experts, els afectats ho hagin passat pitjor.
L’al·lèrgia és tot un clàssic que afecta milers de persones per aquestes dates, però tant el confinament com el desconfinament enguany ho ha empitjorat tot. N’hi ha que pensen que ser al·lèrgics els fa més propensos a contraure el coronavirus.
La doctora Chugo, l’única al·lergòloga de la Sanitat Pública a les Balears, ofereix una sèrie de consells per fer que els al·lèrgics duguin la situació un poc millor. A més, es poden prendre els antihistamínics si es té al·lèrgia en èpoques determinades, com aquesta. Si se’n té tot l’any, assegura la doctora, el més recomanable és iniciar un tractament amb vacunes.
La gran majoria de consultes, les darreres setmanes, han estat per via telefònica. Amb la progressiva tornada a la normalitat, s’espera una allau de telefonades per demanar cita presencial i mirar de trobar un remei al malson de l’al·lèrgia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació