El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La ruta de tapes i còctels se celebrarà del 25 al 29 de novembre
Tot i la incertesa per saber si es podria o no fer, la ruta de tapes i còctels ‘Tapalma’ celebrarà la setmana que ve la seva 16ena edició. El pròxim dilluns, al Palau de Congressos, se celebrà el concurs i el fòrum professional. Tots els participants hauran de passar un test d’antígens abans d’entrar al palau. Enguany hi haurà gairebé la meitat de participants que l’any passat. Seran 22 restaurants que intentaran reactivar el sector. Un sector que està patint fort els efectes de la pandèmia.
Dimarts que ve es realitzarà una acció solidària amb el menjador social Zaqueo en què el xef Koldo Royo cuinarà per 250 persones i a partir de dimecres 25 fins al diumenge es podrà gaudir de la ruta de tapes i còctels pels diferents establiments participants de Palma.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran