Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El centre no obrirà fins al 7 de gener de 2021
Imatge d'arxiu.
131La Conselleria d’Afers Socials i Esports, conjuntament amb la Conselleria de Salut, ha decidit tancar el Centre de Tecnificació Esportiva Illes Balears (CTEIB) després de detectar-s’hi 15 casos positius per COVID-19. Davant l’actual situació, i per precaució, s’ha decidit aturar l’activitat al CTEIB des de demà, dia 22 de desembre, fins al 7 de gener de 2021. Els únics que mantindran l’entrenament són els esportistes que estan preparant competicions internacionals.
Cal tenir en compte que el CTEIB te una població actual de 360 persones entre esportistes i personal tècnic. Dins el centre s’han detectat, fins a dia d’avui, 15 casos positius i 75 contactes estrets.
Val a dir que tot i que una part dels esportistes romanen a la Residència Reina Sofia no s’ha hagut d’aïllar cap dels seus residents.
Durant aquesta aturada es continuaran realitzant tasques de neteja i desinfecció reforçades.
El Centre de Tecnificació Esportiva ofereix també estudis d’ESO, Batxillerat, FP i Ensenyaments Esportius a un total de 523 alumnes. Aquests alumnes demà seguiran les activitats previstes íntegrament en línia. S’ha de tenir present que les classes finalitzen demà dia, 22 de desembre, i es reprenen el 8 de gener amb motiu de les vacances de Nadal.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús