Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Des d'abril s'han gestionat més de 700 visites a planta i a l'UCI.
Per facilitar el contacte entre els pacients ingressats a Son Espases i els seus familiars, 4 infermeres jubilades donen assistència als visitants per ajudar-los a vestir-se. També els indiquen com entrar-hi i compartir una estona, sense risc.
El primer que han de fer és posar-se peücs, guants, bata, ulleres, mascareta i una bona dosi de gel hidroalcohòlic. Una de les enfermeres nom Dolors Sastre. Té 70 anys. En fa 5 que es va jubilar, però la seva passió per la professió l’ha duita en plena pandèmia a recórrer de nou els passadissos d’aquest hospital.
Són visites que duren tan sols mitja hora, però que carreguen d’energia tots els protagonistes. Des de l’abril, s’han gestionat 386 visites a planta. 385 a l’UCI. Ana Belén Linares s’encarrega d’organitzar-les totes, sempre tenint en compte l’estat del pacient i també de qui el ve a veure. Trobades que fan que, quan ells entren, la soledat i l’aïllament surtin per la porta.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en una casa particular d’un veïnat. El resident la va localitzar dijous vespre desorientada i la va acollir a ca seva, on ha passat la nit
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia