Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Tot i estar aprovada de manera provisional pel Ministeri, s'espera que a finals de mes el consell de govern hi doni el vistiplau definitiu
Ja queda menys perquè la mel d’Eivissa es pugui comercialitzar amb el distintiu Denominació d’Origen Protegit i, per tant, es pugui utilitzar el nom d’Eivissa en la seva venda.
Diferents autoritats han assistit avui al tast de les 3 primeres mels de l’illa registrades en el cens d’aquesta denominació. Tot i estar aprovada de manera provisional pel Ministeri, s’espera que a finals de mes el consell de govern hi doni el vistiplau definitiu i publiqui els reglaments que marquin el perfil que ha de tenir aquesta mel.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions