Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El tècnic mallorquí considera que el conjunt pitiús és un transatlàntic
UD Eivissa – Atlètic Balears. El derbi interilles arriba ben prest, a la jornada 2. El tècnic mallorquí encara el partit com un enfrontament més. Ara bé, sí que és conscient que per a l’afició és un duel especial.
I si Tato hagués de definir la UD Eivissa amb una paraula diria “transatlàntic”. Tot i així, l’entrenador balearico no creu que hi hagi un clar favorit.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals