Logo IB3N
X

Taxistes de Formentera denuncien presumptes irregularitats en la convocatòria per als taxis estacionals del 2022-2023

Asseguren que es varen atorgar llicències a persones que no complien els requisits del concurs

17/06/2026

Taxistes de Formentera denuncien presumptes irregularitats en la convocatòria per als taxis estacionals del 2022-2023

80

Tres taxistes de Formentera denuncien que quatre llicències temporals de taxi corresponents al 2022-2023 es van concedir a persones que no complien les normes exigides.

Un fet que, tot i comunicar-se al Consell de Formentera, els va deixar sense poder explotar aquest servei.

Els afectats arribaren a contractar un detectiu que va recollir les proves d’aquestes irregularitats i formalitzaren la demanda. Una demanda que encara no s’ha resolt i amb la qual sol·liciten una indemnització pels diners que haurien deixat de guanyar durant el període que denuncien.

Per a les següents convocatòries, les bases es varen modificar. Ara ja no és necessari treballar personalment les llicències obtingudes.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT