Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Han demanat una reunió urgent amb el batle de Vila
Els professionals del taxi asseguren que la reforma del passeig de Vara de Rey ha provocat un caos circulatori al centre d’Eivissa.
A l’avinguda Bartomeu Rosselló han de posar-se en doble fila perquè no tenen més espai. Segons diuen, la causa és la desaparició de dues parades després de les obres al passeig i al port.
El problema s’incrementa ara que han començat a treballar les llicències estacionals. Una altra queixa és la falta de marquesines per combatre el sol. Els taxistes han demanat una reunió urgent amb el consistori d’Eivissa per tractar aquests problemes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen