Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La campanya solidària 'Un Nadal, un somriure' es clourà aquest dimecres amb els usuaris del centre de Can Blai
La campanya solidària ‘Un Nadal, un somriure’ haurà portat 120 majors de les residències d’Eivissa a conèixer l’ambient nadalenc. És una iniciativa del col·lectiu del taxi que, juntament amb l’Associació de Voluntaris d’Eivissa, fa possible que la gent gran que viu a un centre geriàtric pugui gaudir de l’enllumenat i les parades del mercat de Nadal.
L’activitat va néixer abans de la pandèmia, prenent l’exemple d’altres ciutats. Enguany, més d’una trentena de taxistes i vint voluntaris hauran escalfat l’esperit nadalenc dels més grans. Dilluns van poder-ho gaudir residents de la residència Colisée de Jesús.
Aquest dimarts, prop de 50 usuaris dels centres de Cas Serres (Vila) i Sa Serra (Sant Antoni), han viscut aquesta experiència, amb alguns repetidors que recordaven l’experiència d’anys anteriors. Dimecres serà el torn dels majors de la residència de Can Blai, a Santa Eulària, els que podran superar les seves dificultats per gaudir de Nadal gràcies a aquesta campanya solidària.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata