La patronal dels VTC, Unauto, accepta l'oferta del govern espanyol d'obrir un nou diàleg amb el sector del taxi
Si avui dimarts al dematí, la patronal dels VTC es mostrava indignada amb el govern espanyol abans de la reunió amb Foment, després n’ha sortit “moderadament satisfeta”, perquè diuen que els han escoltat i que entraran dins d’un nou marc de diàleg, que s’obrirà al setembre.
Mentrestant, però, els taxistes no afluixen en desconvocar les vagues, tal com demana el ministre de Foment, José Luis Ábalos, que els hi demana confiança.
Per la seva banda, Uber i Cabify han denunciat davant el Defensor del Poble les mobilitzacions produïdes pels taxistes per una “possible vulneració” dels seus drets.
Per a aquest dimecres, a Barcelona, Madrid, València i Saragossa, els taxistes continuaran les aturades a l’espera del que pugui sortir en la Conferència Nacional de Transport de dimecres horabaixa.