Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
D'aquesta manera esperen fer-los enfora i millorar la informació que tenen els turistes dels seus serveis
Els taxistes tendran un punt d’informació al vestíbul d’arribades de l’Aeroport d’Eivissa. D’aquesta manera esperen fer enfora els taxistes pirata i millorar la informació que tenen els turistes dels seus serveis.
Aquestes imatges enregistrades a començaments de mes reflecteixen el dia a dia dels taxistes fan feina a l’aeroport d’Eivissa. Asseguren que més d’una vintena de taxistes pirata capten cada dia clients allà de manera impune La Federació del taxi ha arribat ara a un acord amb la direcció des Codolar per instal·lar un punt d’informació a prop de les sortides del vestíbul de la terminal. D’aquesta manera esperen canalitzar els clients cap a la parada de taxi.
Al taulell també s’informarà els turistes dels preus del servei i també de l’aplicació que permet reservar un taxi durant la seva estada. Confien que això també servirà per desmentir la idea que tenen alguns turistes que els surt més barat pujar a un taxi pirata. S’espera que el punt d’informació estigui ja operatiu a finals de juny.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre