Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Entre el 25 de gener i el 15 de febrer l'Ajuntament programa la II Mostra de Teatre Infantil i Familiar localitzada íntegrament a Felanitx
L’Ajuntament de Felanitx pretén acostar les arts escèniques al poble de tal manera que els felanitxers no hagin d’anar a Ciutat, a Manacor o a Vilafranca a veure teatre.
Per això, i per segon any consecutiu, programen la Segona Mostra de Teatre Infantil i Familiar, que se celebrarà íntegrament a Felanitx, a la Sala de Cultura. Els espectacles són per a infants a partir de 2 anys i comencen aquest mateix dissabte dia 25 de gener. Hi ha propostes fins al 15 de febrer. Les entrades tenen un preu simbòlic de 3 euros, a benefici de l’Associació Espanyola contra el Càncer.
Entrades a https://ticketib.com/ca/events/2a-mostra-de-teatre-infantil-la-faula
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat