Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
'War and Turpentin' s'estrena aquest dijous de forma absoluta a Espanya amb l'actriu Viviane de Muynck com a protagonista
La nova obra del teatre Principal de Palma no és només teatre, ni dansa, ni música… és tot això amb ‘War and Turpentin’, que s’estrena aquest dijous de forma absoluta a Espanya. Arriba de la mà de la companyia belga Needcompany, una de les més destacades de l’escena contemporània europea, i interpretada per la reconeguda actriu Viviane de Muynck.
Durant dues hores, ella narra, de vegades amb paraules i de vegades amb silencis, la història d’un home que esdevé un gran soldat a la Primera Guerra Mundial. El protagonista volia ser pintor, però els seus traumes el paralitzen i acaba sent copista de grans artistes com Velázquez.
L’obra es representarà en anglès amb subtítols en castellà i català.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària