Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Aquest és el tercer edifici desallotjat per problemes estructurals a Palma en pocs dies
Tècnics de l’Ajuntament de Palma inspeccionen l’edifici sobre l’antic cinema Astoria que es va haver de desallotjar aquest dimarts per risc d’esfondrament. Una telefonada a la Policia Local alertà del mal estat dels fonaments. En una primera inspecció ocular es detectaren problemes als pilars de la finca. Hi ha més d’una desena d’habitatges i locals afectats.
Tècnics municipals, acompanyats dels bombers de Palma han accedit a l’interior de l’antic cinema Astoria de Palma per inspeccionar l’estat de l’estructura de l’edifici desallotjat.
La veu d’alarma la donà ahir un arquitecte contractat per una obra d’un pis superior de l’immoble que detectà un problema i avisà l’ajuntament. En entrar als baixos de la finca, l’espai que havia acollit el cinema Astoria, tancat fa més de dues d’ecades, els bombers de Palma trobaren això. Observaren el mal estat de les columnes.
Immediatament es desallotjaren la desena d’habitatges de la finca. Avui, els comerços tampoc no han pogut obrir
En les pròximes hores, se sabrà el resultat de la inspeccció i l’abast del mal. Està previst que els residents puguin entrar a ca seva per torns, acompanyats dels bombers, per endur-se’n l’imprescindible.
Aquest és el tercer edifici desallotjat per problemes estructurals a Palma en pocs dies. L’Ajuntament ha iniciat un expedient per declarar en ruïna unes cases al barri de Pere Garau arran d’un informe tècnic.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix