Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Usuaris i comerciants també destaquen la situació i la proximitat de les embarcacions a la platja
Els tècnics de l’ajuntament d’Eivissa asseguren que no s’ha produït cap vessament. Atribueixen el color ocre de l’aigua a un fenomen natural que succeeix cada temporada quan augmenta la temperatura de la mar.
A més expliquen que la barrera de posidònia que hi ha a la badia dificulta la circulació de les aigües i els responsables del consistori asseguren que una vegada passi l’onada de calor desapareixerà. Els darrers dies usuaris, vesins i comerciants es queixen de la situació i també de la proximitat de les embarcacions a la platja.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores