Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Roiback ha guanyat, per tercer any, el premi al millor proveïdor de reserves hoteleres d'Europa
Els hotels cerquen, de cada vegada més, captar clients a través del seu lloc web. En alguns casos, però, només el 5% de les reserves es tanquen d’aquesta manera.
L’empresa mallorquina Roiback fa feina per revertir aquesta situació amb la seva tecnologia. El seu projecte els ha convertit en el millor proveïdor de reserves d’Europa, guardó que han aconseguit, per tercer any, als World Travel Awards, els Òscar del turisme.
Roiback és una empresa fundada pels germans Vich el 2010. A finals del 2015, Hotelbeds en va adquirir el 100%. En quatre anys, l’empresa ha passat de tenir 25 treballadors a 150. Noranta d’ells fan feina a Palma. I, a més de Mallorca, també tenen una central a Bangkok i una altra a Medellín. Donen servei a més de 1.500 hotels de 40 països.
Alguns hotels només fan un 5% de les reserves a través del seu web, però d’altres poden arribar fins al 50%. El repte és no dependre tant de turoperadors i fer front a plataformes que ofereixen diferents allotjaments.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari