Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El 69% dels usuaris atesos es trobaven en situació irregular
En la primera setmana de funcionament, el telèfon d’atenció a les persones migrades de l’Ajuntament de Palma ha atès 86 consultes. Majoritàriament són persones procedents del Brasil, l’Argentina, Colòmbia i el Marroc.
57 d’aquestes persones han demanat ajuda per dificultats per pagar l’habitatge o l’alimentació.
També han telefonat per aclarir tràmits d’estrangeria o per accedir a una feina.
L’àrea de Justícia Social de Cort destaca que prop d’un 70 per cent dels usuaris del telèfon està en situació irregular i que aquest fet limita molt les ajudes a les quals poden accedir. Per això la regidora Sonai Vivas demana al govern d’Espanya que els regularitzi i que, així no quedin tan als marges per culpa de la crisi de la COVID19.
El 69% dels usuaris atesos es trobaven en situació irregular
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores