Retards a Son Sant Joan i cancel·lacions marítimes entre Alcúdia-Menorca, Eivissa-València pel mal temps
Les temperatures es desplomen la darrera setmana d’estiu. Tot i que aquest divendres serà més fresc (26 graus), dissabte el descens de temperatura a les Illes Balears pot arribar a ser de 10 graus.
L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), que ha activat l’alerta groga, preveu per aquest divendres ruixats forts i tempestes, a més de ratxes, a Eivissa i Formentera, de fins a 70 km/h.
S’espera cel ennigulat i amb pluges i ruixats forts de manera ocasional, acompanyats de tempesta, preferentment a partir de migdia.
Les temperatures nocturnes es mantenen sense canvis respecte a la matinada anterior, i s’aconseguiran les mínimes al final del dia; les diürnes aniran en notable descens.
Altrament, Baleària i Trasmediterranea ha cancel·lat trajectes entre Eivissa i València pel mal temps. L’aeroport de Son Sant Joan ha registrat retards, en haver d’espaiar els vols entre les Illes i la Península.
En concret, Trasmediterranea ha cancel·lat la sortida de les 14 hores de Gandia a Sant Antoni, així com la sortida de Sant Antoni a Gandia de les 18 hores.
Per la seva banda, Baleària ha cancel·lat els trajectes del Jaume II de Sant Antoni a València de les 11 hores, i el viatge València-Sant Antoni de les 15.30 hores.
Com a alternatives de viatge, ofereix el trajecte Eivissa-Dènia a les 12.30 hores o Eivissa-València a les 14.30 hores, i en el sentit contrari, els vaixells de Dènia-Eivissa a les 17.30 hores o València-Eivissa a les 21.45 hores.
El temporal provoca cancel·lacions marítimes amb la península
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys