El centre i nord de Mallorca ha estat en avís groc per altes temperatures aquest dijous, des del migdia i fins a les set de l’horabaixa. Els termòmetres han arribat fins als 37 graus centígrads en alguns punts. Això ha empès els veïnats a cercar maneres de suportar la calor. A Sineu, la piscina municipal ha estat punt de trobada per alleujar la sensació de basca. Amb classes de natació, amb els peus en remull o estirats a l’ombra, totes les opcions són vàlides per baixar la temperatura en dies de tanta calor.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa