Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'Aemet ha activat l'avís taronja per tempestes i pluges a partir d'aquesta nit arreu de les Illes
Foto: Jaume Busquets des d'Esporles.
177La situació del temps per aquestes pròximes hores vendrà marcada per l’arribada d’aire fred a les capes elevades de l’atmosfera. Aquest fet es traduirà en una inestabilitat del temps arreu de les Illes. D’una banda, continuarem amb cel tapat fins al capvespre, amb pluges febles acompanyades de terra roja.
A partir del capvespre tendrem estones de sol, però al final del dia ja tendrem les primeres tempestes que, de manera puntual, poden tocar terra i ser fortes. L’AEMET ha activat per a aquest dimecres vespre l’avís taronja per pluges a les Pitiüses i per aquest dijous, durant tot el dia, el mateix avís per a totes les Illes i l’avís groc per fenomens costaners.
També hem d’estar pendents a la possibilitat de rissagues a Menorca: hi ha l’avís activat de l’AEMET, fins a les 16.00 d’avui, dimecres, per oscil·lacions d’1,2 metres.
La temperatura continua davallant i les màximes d’avui quedaran entre els 29 i 33 ºC, però serà aquest dijous quan notarem realment la refrescada, ja que el termòmetre quedarà entre els 28 i 31 ºC, i a més no tendrem sensació de basca. De fet, en algunes bandes de les Illes la temperatura serà 14 ºC inferior a la de dissabte passat:

Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals