Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Es confirma la davallada del nombre de visitants
 
                             
                            Els hotelers de Formentera qualifiquen la temporada d'”acceptable”. Sembla que la baixada serà d’entre un 3 o un 6%, tot i que l’estada mitjana dels turistes s’ha mantingut en 4 dies.
Ara la vista està posada en el mes d’octubre, però sí que se sap que en els mesos de juny i juliol, l’ocupació a Formentera ha estat irregular.
Esdeveniments com la 15K Formentera Nigth Run que, aquest cap de setmana passat va dur 1.500 corredors a l’illa, així com la campanya Descobreix Formentera a la tardor, tenen com a objectiu millorar les xifres d’ocupació al final de temporada.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
