Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Es confirma la davallada del nombre de visitants
Els hotelers de Formentera qualifiquen la temporada d'”acceptable”. Sembla que la baixada serà d’entre un 3 o un 6%, tot i que l’estada mitjana dels turistes s’ha mantingut en 4 dies.
Ara la vista està posada en el mes d’octubre, però sí que se sap que en els mesos de juny i juliol, l’ocupació a Formentera ha estat irregular.
Esdeveniments com la 15K Formentera Nigth Run que, aquest cap de setmana passat va dur 1.500 corredors a l’illa, així com la campanya Descobreix Formentera a la tardor, tenen com a objectiu millorar les xifres d’ocupació al final de temporada.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes