La justícia anul·la el nomenament d’una infermera com a directora de la zona bàsica de salut de Manacor
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
Quatre de cada 10 enquestats renovarà els ERTO de les seves plantilles pròximament
L’impacte econòmic de la covid19 sobre els autònoms i les petites i mitjanes empreses de les Pitiüses ha quedat palès en el baròmetre presentat aquest dimecres per la Pimeef. El 87 per cent dels més de 200 enquestats descriu la situació actual de dolenta o molt dolenta, mentre que la majoria també valora els mesos de juliol i agost com a negativa o molt negativa.
La temporada alta enguany ha suposat un impacte molt negatiu pel 15 per cent de les pimes i autònoms, i negatiu per a l’altre 38 per cent. Tan sols la consideren positiva un de cada quatre enquestats. Els nivells de facturació han caigut tant que un 10 per cent dels associats a Pimeef no va tenir cap activitat a l’estiu, i només un 0,5 per cent ha tengut més activitat que el 2019.
La Pimeef alerta que a finals d’octubre i principis de novembre s’haurà de fer front als pagaments endarrerits del primer semestre, taxes municipals o la segona facturació del pagament a Hisenda. Per això, demanen comprensió a les administracions públiques.
Sis de cada 10 negocis també han hagut de presentar l’ERTO a més de la meitat de les plantilles, i gairebé 4 de cada 10 ja té pensat perllongar els seus expedients amb l’ampliació fins al 31 de gener. El teletreball, per a pimes i autònoms d’Eivissa i Formentera, ha estat una utopia en el 83 per cent dels casos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra