El port de Ciutadella roman tancat des del dilluns capvespre i ja ha deixat a terra altres 240 passatgers
Imatge d'arxiu.
21Menorca ha estat 15 hores incomunicada per mar. El port de Ciutadella va tancar ahir a les 22.00 hores i poc després, passada la mitjanit, ho va fer el de Maó, que ha reobert passades les 13.30 hores. Això ha permès als 135 passatgers a bord del Volcán de Tianmar, de la naviliera Armas, poder tocar terra ferma, després de quasi 7 hores de retard. La seva arribada estava prevista per a les 7.00 hores, però des d’aleshores han estat resguardats a la costa sud, a l’espera de la reobertura del port.
Alhora, hi ha 160 passatgers que esperen per fer el viatge de tornada a Barcelona. El port de Ciutadella roman tancat des d’anit a les 22.00 hores, el que ha impedit les escales dels vaixells i s’han cancel·lat tots els trajectes. El Nura Nova i el Nixe han cancel·lat les seves escales des de Mallorca. I també ho ha fet el Martín i Soler, que segueix amarrat a Barcelona. A les connexions amb Ciutadella s’hi han vist afectats prop de 240 passatgers.
El mal temps també ha provocat la caiguda d’un arbre anit a la carretera que uneix es mercadal i Fornells. Els Bombers l’han retirat sense incidents i ja s’ha restablert la circulació. Menorca continua amb avís taronja per fenòmens costaners i onades que han superat els 8 metres a la costa de Llevant.